Események betöltése
03
december
hétfő

Frontszemélyzeti képzés (FSZK30T)

december 3. - december 6.

A kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez

 

Múzeumi digitális technológiák az oktatás és az élethosszig tartó tanulás szolgálatában (MDT90B)    A 378/2017. (XII. 11.) Korm rendelet alapján elindított nyilvántartásba vételi eljárás folyamatban van

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)   Időpontok, helyszínek: 2018. december 3-6. – Szentendre

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)   Óraszám: 30 óra

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)    Képzési forma: tantermi

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)    Csoportlétszám: 15 fő

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)    Kiknek ajánljuk: könyvtárak, levéltárak, közgyűjtemények és művelődési házak frontszemélyzeti feladatokat ellátó munkatársai, akár középfokú végzettséggel is

A képzés haszna:
A képzés felkészíti a kulturális intézmények szolgáltatásaihoz kapcsolódó munkatársakat az intézmény szakszerű képviseletére, a szolgáltatásokat igénybe vevőkkel való kommunikációra, információk közvetítésére, a csapatmunkára, a szervezeten belüli együttműködésekre, a verbális és non-verbális kommunikáció eszközeinek alkalmazására

Képzési tematika:
Kulturális intézmények szerepének változásai a 21. században: Kultúraközvetítés változásai. A szolgáltató szemléletmód kialakulása.
Kulturális szolgáltatások: Non-profit szolgáltatási szemlélet.
Kulturális intézmények speciális szempontjai: Könyvtári, levéltári és múzeumi szakterület sajátosságai az adott részvevői csoport összetétele szerint.
A frontszemélyzet szerepe: Feladatok és kapcsolódás a szolgáltatásokhoz.
Frontszemélyzeti normák: Alapértékek, elvárások, viselkedési formák, elköteleződés és elkötelezettség. Öltözködés.
A szolgáltatásokat igénybe vevők típusai: Általános é speciális igényű látogatók.
Kommunikáció és problémakezelés a látogatókkal kapcsolatban: A verbális és non-verbális kommunikáció eszközei.
Frontszemélyzeti munkát segítő módszerek: Stresszkezelés. Csapatmunka. Információ áramoltatása.

A képzés teljesítésének feltétele:
részvétel a tantermi órák 90%-án, záróteszt és gyakorlati vizsga

A képzés tartalmazza:

  • a képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítványt
  • az étkezést (büfé, meleg ebéd és vacsora) a képzés időtartamára
  • a szállást a résztvevők részére (kizárólag a Szabadtéri Néprajzi Múzeum szolgáltatói partnerénél)

További információ:
Németh Barbara
Telefonszám: +36 30 272 0890
E-mail: nemeth.barbara@sznm.hu

Helyszín
Település neve: Veszprém